Audi RS6 5.0TFSI 550kW / ABT / keramiky

Cena: 999.000,- Kč


Naše vozy  


CENA: 999.000,- Kč 
ROK VÝROBY: 10/2008
NAJETO: 192.000 km (garance najetých KM) 
VIN: na vyžádání
PALIVO: benzín
PŘEVODOVKA: 6 stupňová automatická
BARVA: šedá
KLIMATIZACE: dvouzonová automatická
VÝKON: 550kW = 748 koní
OBJEM: 4991 ccm
STK: 5/2021

Další info: Nabízíme k prodeji tohoto krasavce ze stáje AUDI ve vrcholové verzi RS6, která má již ze série neuvěřitelných 580koní, tato díky sportovním turbům, laděnému sportovnímu výfuku a hlavně pak softwaru od společnosti ABT má výkon kolem 750 koní (máme ověřeno!), k tomu jsou na vozidle instalované keramické brzdy aby jste ten výkon i ubrzdili.

Něco k historii vozu, vozidlo jsme dovezli na začátku roku 2019 z Holandska, kilometry nám prodejce doložil protokoly z STK, které máme samozřejmě k vozidlu, jde zde vidět posloupnost a logický růst kilometrů bez žádných nesmyslných skoků tam nebo zpět, vozidlo mělo poškozený levý bok, dveře řidiče a dveře za řidičem byly dodřené a lehce promáčknuté, nebyly roztrhané až do interiéru! Blatníky, jak přední tak zadní byly pouze poškrábané, jsou tedy pouze opravované, nebyly vyřezávané! Fotky před opravou máme. Dveře jsme vyměnili za nové, samozřejmě originál RS v barvě, nicméně i tak se poté lakoval celý levý bok vozidla vč. prahu (byl dodřený a otřískaný od kamínků) v rámci lakovaní se dělal i zástřik kapoty aby auto barevně ladilo a nešel poznat zásah, zbytek vozidla je původní!

Co se týče podvozkové a mechanické části vozu, zde to bylo rozsáhlejší, na vozidle jsou vyměněny zadní ramena a uložení – byly zde již vůle, vepředu se měnily stabilizátory a silenbloky v ramenech a hlavně pak aktivní uložení motorů, které RS6 má, drahý špás. Největší a nejrozsáhlejší investice proběhla v samotném motoru, je po kompletní generálce. Nebyl nijak poškozený ani zadřený, skočený na rozvodech, nic podobného. Můžeme doložit, že vozidlo bylo plně pojízdné a něco jsme s ním před generálkou najezdili. Servis motoru se dělal vzhledem k nájezdu kilometrům a z historie nebylo patrné jestli se rozvody dělaly nebo ne a nechtěli jsme zanedbáním servisu motor třeba i nenávratně poškodit. V plánu bylo udělat rozvody a dekarbonizaci motoru, na kterou tyto motory trpí a každý původní motor s tímto nájezdem takovou to regenerační operaci bohužel potřebuje. V rámci tohoto servisu, musí motor ven, když už byl motor venku, rozhodli jsme se to nakonec udělat celé s tím, že to ocení poté nový majitel, nebo nám zůstane na firmě „živá reference“, že motory dělat opravdu umíme, tento byl nakonec rozebraný opravdu do posledního šroubku.

Na motoru jsou tedy udělané rozvody, originál AUDI vč. všech vodících lišt, napínáků, ozubení, prostě komplet, z rozvodů nezůstal jediný dli starý, proběhla kontrola hlav motoru a jejich „repase“, seřízení vůlí, výměna gufer, dále se měnily pístní kroužky (bývají zapečené karbonem, k našemu údivu jedna z nejlevnějších položek), zkontrolovala se ovalita válců = v pořádku, nedělal se výbrus ani vložkování, na klice jsou nové šálky, a celkově je motor po výměně všeho co šlo, máme samozřejmě kompletní seznam, který předložíme vážnému zájemci před prodejem. Vše máme nafocené, zdokumentované a veškeré staré díly schované, vše co šlo v rámci finančních mezí dát nové, se dalo. Mimo motor samotný se v rámci tohoto servisu dělal repas alternátoru, startéru i olejového čerpadla – naprosto nedostupné dílu v případě že je motor ve vozidle. V neposlední řadě se věnovala pozornost i mohutným turbodmychadlům, které prošly taky „omlazovací kůrou“, po regeneraci máme video z testovací stolice kde je vidět že jsou v maximálním pořádku.

Celý servis probíhal přesně dle originál postupů a hlavně pak s originál přípravky AUDI, vše je dotaženo na ten správný moment, vše poskládáno přesně jak má, není to náš první a věříme ani poslední motor, který jsme měli rozebraný do šroubku, navíc to není ani ten největší motor co jsme doposud dělali. :o)) Po poskládání už má motor něco najeto a jezdí denně v rámci sledování „pooperačního stavu“, motor má správné tlaky, nikde nic neteče, netluče, nesyčí, vše funguje jak má, na diagnostice také bez závad, věříme že to tak i zůstane.

A to nejdůležitější, výkon je ohromný, jde poznat rozdíl oproti původnímu stavu, ne že by to před tím nejelo, vůbec ne, ale jde poznat, že motor nyní jede líp. Nedá se to ani popsat, musí se to zažít, výfuk má oproti sériovému dálkově ovládanou klapku, kdy můžete jezdit „kulturně“ a nebrní vás hlava po dálniční jízdě, ale pokud chcete zaujmout okolí, stačí přepnou a uslyší vás všichni, ve sport režimu nechybí ani při přeřazení brutální střelba z výfuku, opravdu se v tu chvíli z rodinného kombi stává závodní auto s keramickýma brzdami postavené na originál ABT R21 kovaných kolech s výkonem 750-800 koní, které hranici 300km/h překoná velice snadno.

K výbavě mimo standard, keramické brzdy, softclose, TV, bezklíčový vstup i start, zadní výhřev sedadel, automatické dálkové, adaptivní tempomat, adaptivní podvozek, solární střešní okno, ABT R21 kola, sportovní homologovaný výfuk a spousta dalšího.

V případě vážného zájmu a pro další informace prosím volejte 739 600 435 (Prosíme, volejte opravdu jen vážní zájemci, kteří doopravdy zvažují nakup zrovna takového vozu, testovací řidiči a špekulanti, prosíme slušně, nevolejte).

 

Výbava: 10 x airbag, 6 rychlostních stupňů, ABS, ASR, adaptivní tempomat, alarm, automatická uzávěrka diferenciálu, automatické svícení, autorádio, bezklíčové ovládání, bezpečnostní pískování oken, bi-xenony, bluetooth, CD měnič, CD přehrávač, centrální zamykání, dálkové centrální zamykání, deaktivace airbagu spolujezdce, dělená zadní sedadla, DVD přehráívač, dvouzónová klimatizace, el.ovládání oken, el.ovládání zrcátek, el.ovládaný kufr, el.seřiditelná sedadla, el.sklopná zrcátka, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, ESP, imobilizér, klimatizovaná přehrádka, kožená sedadla, laděný výfuk, LED denní svícení, litá kola, multif.volant, nastavitelná sedadla, nastavitelný volant, originál autorádio, ostřikovače světlometů, palubní počítač, parkovací kamera, parkovací senzory, podélný posuv sedadel, pohon 4x4, posilovač řízení, regulace tuhosti podvozku, roletky na zadní okna, satelitní navigace, senzor opotřebení brzdových desiček, senzor stěračů, senzor tlaku v pneumatikách, síťka mezistěny zavazadlového prostoru, ski box, sportovní podvozek, sportovní sedadla, střešní okno, telefon, televize, tempomat, tónovaná skla, venkovní teploměr, vnitřní teploměr, vstup paměťové karty, vyhřívaná sedadla, vyhřívanbá zrcátka, vyjímatelná zadní sedadla, výškově nastavitelná sedadla, zadní stěrač, zatmavená zadní skla


 Více info na tel.739 600 435

     Díky našemu finančnímu partnerovi Vám můžeme zajistit výhodné financování  
Vašeho nového vozu.

Více informací na tel.: +420 739 600 435 nebo info@nellycars.cz

 



Fotogalerie




Sdílet